Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja małego dziecka : praca zbiorowa. T. 1, Teoretyczne odniesienia, tendencje i problemy

Tytuł:
Edukacja małego dziecka : praca zbiorowa. T. 1, Teoretyczne odniesienia, tendencje i problemy
Temat:
Wychowanie do wartości
Metody nauczania
Nauczanie początkowe
Wychowanie przedszkolne
Edukacja i pedagogika
Rok wydania:
2010
Wydawca:
Cieszyn : Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego ; Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls"
ISBN:
9788375874655
9788375874686
Opis fizyczny:
318 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy pracach
Tekst częśc. słowac. Streszcz. ang., pol. przy pracach. Spis treści także ang
Tytuł pełny:
Edukacja małego dziecka : praca zbiorowa. T. 1, Teoretyczne odniesienia, tendencje i problemy / pod red. Ewy Ogrodzkiej-Mazur, Urszuli Szuścik, Anny Gajdzicy
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02927cam##2200445#i#4500
001 1752200284550
003 BSTOK 009
005 20231208200322.3
008 110523s2010||||pl#| g#||||||||#||pol#|
015 %a PB 5665/2011
020 %a 9788375874655
020 %a 9788375874686
040 %a WA N %c WA N %d BSTOK 009 %e PNN %d BSTOK 009 %d BSTOK 009
041 0 # %a pol %a slo %b eng %b pol
080 %a 373.2(02.053.4)
080 %a 373.3.046-021.64
080 %a 37.017:17
080 %a 159.922.7
245 0 0 %a Edukacja małego dziecka : %b praca zbiorowa. %n T. 1, %p Teoretyczne odniesienia, tendencje i problemy / %c pod red. Ewy Ogrodzkiej-Mazur, Urszuli Szuścik, Anny Gajdzicy.
260 %a Cieszyn : %b Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego ; %a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2010.
300 %a 318 s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. przy pracach.
520 8 %a Wśród odniesień teoretycznych przedstawiono: pomieszanie teorii pedagogicznej, polityki oświatowej i praktyki edukacyjnej, Raport eksperta Ministra Edukacji odnośnie zmian w wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej, historyczne uwarunkowania aktualnych przemian w kształceniu zintegrowanym. Tytułowe tendencje i problemy odnoszą się do relacji dziecka i świata kultury, wartości w wychowaniu i kształceniu małego dziecka oraz nauczyciela i edukacji małego dziecka. Są tu opracowania teoretyczne i empiryczne. Omówiono m.in. kwestie: wielowymiarowości podejścia do twórczości plastycznej dziecka, językowego obrazu świata wartości u uczniów klas I-III żyjących na terenach przygranicznych, wartości przekazywanych w podręcznikach do edukacji zintegrowanej, wartości w edukacji i katechizacji małych dzieci, dylematów matek w poruszaniu z dziećmi tematu śmierci, proces myślenia pytajnego u dzieci, działania i czynności nauczyciela w relacjach z dziećmi, problematykę rozpoznawania ucznió
546 %a Tekst częśc. słowac. Streszcz. ang., pol. przy pracach. Spis treści także ang.
650 9 %a Wychowanie do wartości
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Ogrodzka-Mazur, Ewa. %e Red.
700 1 # %a Szuścik, Urszula. %e Red.
700 1 # %a Gajdzica, Anna. %e Red.
856 4 # %u https://katalog.bialystok.edu.pl/integro/site/recorddetail/1752200284550 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7587-465-5 ("Impuls", t. 1)
920 %a ISBN 978-83-7587-468-6 (t. 1-3)
980 %a 373.3.046-021.64
980 %a 37.017:17
980 %a 159.922.7
990 %a #P

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
KG 166618
Sygnatura:
BC 373.2 / 166618
Status:
dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę BC
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies