Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dymensje w synergii działań twórczych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną

Tytuł:
Dymensje w synergii działań twórczych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Autorzy:
Ploch, Leszek
Temat:
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Metody aktywizujące (pedagogika)
Twórczość dzieci i młodzieży
Zaangażowanie interpersonalne
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2021, nr 3, s. 176-185
Uwagi:
Bibliografia na stronach 184-185
Streszczenie w języku angielskim
Tytuł pełny:
Dymensje w synergii działań twórczych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / Leszek Ploch
Praca, artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01126caa|a22002417i#4500
001 1753300981854
003 BSTOK 009
005 20230710124419.7
008 220519s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a BSTOK 009 %c BSTOK 009 %e PNN %d BSTOK 009
100 1 %a Ploch, Leszek. %e Autor
245 0 0 %a Dymensje w synergii działań twórczych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / %c Leszek Ploch
504 %a Bibliografia na stronach 184-185
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Twórczość dzieci i młodzieży
650 9 %a Zaangażowanie interpersonalne
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
773 0 %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (BSTOK 009)1752000207931 %g 2021, nr 3, s. 176-185 %x 0137-818X
856 4 # %u https://katalog.bialystok.edu.pl/integro/site/recorddetail/1753300981854 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies