Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Planowanie i wdrażanie procesu generalizacji podczas zajęć TUS

Tytuł:
Planowanie i wdrażanie procesu generalizacji podczas zajęć TUS
Autorzy:
Godlewska, Magdalena (psychologia)
Mierzejewska, Katarzyna (pedagogika)
Temat:
Trening umiejętności społecznych
Szukaj w:
Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych. - 2022, nr 4, s. 40-47
Tytuł pełny:
Planowanie i wdrażanie procesu generalizacji podczas zajęć TUS / Magdalena Godlewska, Katarzyna Mierzejewska
Praca, artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01061caa#a2200181#i#4500
001 1753301006647
003 BSTOK 009
005 20230710124451.6
008 220302s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a BSTOK 009 %c BSTOK 009 %e PNN %d BSTOK 009
245 0 0 %a Planowanie i wdrażanie procesu generalizacji podczas zajęć TUS / %c Magdalena Godlewska, Katarzyna Mierzejewska
650 9 %a Trening umiejętności społecznych
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
700 1 # %a Godlewska, Magdalena %c (psychologia). %e Autor
700 1 # %a Mierzejewska, Katarzyna %c (pedagogika). %e Autor
773 0 # %i // %t Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych. - %w 991029148589705066 %w (PL-WaBN)b60544326-48omnis_nlop %w b60544326 %w wbpkbg226501 %w xx004475176 %w (PL)b0000006054432 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910514122505606 %g 2022, nr 4, s. 40-47
856 4 # %u https://katalog.bialystok.edu.pl/integro/site/recorddetail/1753301006647 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies