Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Naucz się nauczania : praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii

Tytuł:
Naucz się nauczania : praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii
Autorzy:
Oakley, Barbara A. (1955- )
Rogowsky, Beth
Sejnowski, Terrence J
Trybus, Adam
Temat:
Neurobiologia
Pamięć
Psychologia nauczania
Uczenie się
Biologia
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Rok wydania:
copyright 2023
Wydawca:
Gliwice : Sensus
ISBN:
9788328394438
Opis fizyczny:
424 strony : fotografie, ilustracje ; 21 cm
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 371-394
Książka dostępna także jako e-book
Tytuł pełny:
Naucz się nauczania : praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii / Barbara Oakley, Beth Rogowsky, Terrence J. Sejnowski ; przekład: Adam Trybus
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02976nam#a2200529#i#4500
001 1753501151725
003 BSTOK 009
005 20240628200230.7
008 240628s2023####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788328394438
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d ZGO %d SWD %e RDA %d BSTOK 009
041 1 # %a pol %h eng
046 %k 2021
080 # %a 37.015.3
080 # %a 159.953
080 # %a 612.82
245 0 0 %a Naucz się nauczania : %b praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii / %c Barbara Oakley, Beth Rogowsky, Terrence J. Sejnowski ; przekład: Adam Trybus.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Uncommon sense teaching : %b practical insights in brain science to help students learn
246 3 0 %a Praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii
260 # %a Gliwice : %b Sensus, %c copyright 2023.
300 %a 424 strony : %b fotografie, ilustracje ; %c 21 cm.
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Grupa odbiorców %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 371-394.
520 8 %a Dzięki badaniom neurobiologów i psychologów poznawczych dziś dużo lepiej rozumiemy, jak działa mózg, gdy się uczymy. Ta książka została napisana z myślą o osobach, które chcą efektywnie uczyć, stosując osiągnięcia neurobiologii w praktyce. Dokładnie omówiono tu procesy zachodzące podczas zapamiętywania i czynniki, które mają największy wpływ na to, by było ono skuteczne. Przedstawiono techniki umożliwiające przywoływanie wiedzy u uczniów, a także przedyskutowano, w jaki sposób nauczyciel może pomóc uczniom w szybszym utrwalaniu koncepcji w pamięci długotrwałej, aby mogli myśleć i działać bardziej kreatywnie. Materiał zawarty w poradniku został zaprezentowany w sposób zrozumiały i atrakcyjny, dzięki czemu jest łatwo przyswajalny nawet dla osób nieobeznanych z działaniem mózgu! [źródło: https://onepress.pl/ksiazki/naucz-sie-nauczania-praktyczne-wykorzystanie-osiagniec-neurobiologii-barbara-oakley-phd-beth-rogowsky-edd-terrence-j,nasina.htm#format/d].
530 %a Książka dostępna także jako e-book.
650 9 %a Neurobiologia
650 9 %a Pamięć
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Uczenie się
655 9 %a Poradnik
658 %a Biologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Oakley, Barbara A. %d (1955- ). %e Autor
700 1 # %a Rogowsky, Beth. %e Autor
700 1 # %a Sejnowski, Terrence J. %e Autor
700 1 # %a Trybus, Adam. %e Autor
856 4 # %u https://katalog.bialystok.edu.pl/integro/site/recorddetail/1753501151725 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-283-9443-8
980 %a 37.015.3
980 %a 159.953
980 %a 612.82
990 %a #P

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 181144
Sygnatura:
BW 181144
Status:
dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę BW
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies